SponsorKliks
Home
Over Rosstars
    Bestuur en commissies
    Historie
    Aanmeldings formulier
    Informatie nieuwe leden
Teams
    Dames
      Dames 1 Dames 2
    Heren
      Heren 1
    Jeugd
      Meisjes A1 Meisjes B1 Meisjes C1 Meisjes C2
    Recreatie
      Recreatie Dames 1 Recreatie Dames 2 Recreatie Heren 1 Recreatie Heren 2
Leden
    Leden administratie
    Rondom de wedstrijd
      Nethoogtes Scheidsrechters
    Trainingsschema
    Zaalwachtlijst
Foto’s
    Volleybalkamp 2017
    Volleybalkamp 2016
    Volleybalkamp 2014-2015
    Volleybalkamp 2012-2013
Beachvolley

Kleding inzameling

Het einde van het volleybalseizoen is weer in zicht.

Dat betekent dat we onze volleybal spullen weer gaan inleveren!

Dit jaar zal de inleverdata op donderdag 19 mei en zaterdag 28 mei as. zijn.

We verwachten ALLE leden van onze vereniging, omdat we ons kleding spaarplan er op hebben zitten. De tenues mogen jullie vanaf deze data houden!

Wel willen we van alle teams de shirtstas, ballen, pasjes én sleutels ingeleverd hebben.

Is er iets incompleet of kapot, dan zal er een boete volgen voor het betreffende team.

Volgens onderstaand schema verwachten we jullie, zodat eenieder de nieuwe kleding kan gaan passen. Lukt het niet om aanwezig te zijn op aangegeven tijdstip, dan stellen we het erg op prijs dat de maten voor een nieuw shirt en broekje worden doorgegeven. Dit kunt u mailen naar: saskia_luttikhuis@hotmail.com

Donderdag 19 mei:

19.30 tot 19.45 –> Heren 3 en Dames 4

19.45 tot 20.00 –> Heren 2 en Dames 3

20.15 tot 20.30 –> Heren 1 en Dames 2

20.30 tot 20.45 –> Dames 1 en heren recreatie

20.45 tot 21.00 –> Dames recreatie

Zaterdag 28 mei:

09.30 tot 10.00 –> Mini’s

10.00 tot 10.15 –> C jeugd

10.15 tot 10.30 –> A en B jeugd

 

Noteer dit direct in uw agenda en stel alle Rosstars leden op de hoogte!

Met vriendelijke groet,

De Kledingcommissie

Dames

Dames 1
Dames 2
Dames 3

Heren

Heren 1
Heren 2

Jeugd

Meisjes A1
Meisjes B1
Meisjes C1

Boschweg 3a,
7596 PH Rossum

© 2023 Volleybalvereniging Rosstars