Het einde van het volleybalseizoen is weer in zicht.
Dat betekent dat we onze volleybal spullen weer gaan inleveren!
Dit jaar zal de inleverdata op donderdag 19 mei en zaterdag 28 mei as. zijn.
We verwachten ALLE leden van onze vereniging, omdat we ons kleding spaarplan er op hebben zitten. De tenues mogen jullie vanaf deze data houden!
Wel willen we van alle teams de shirtstas, ballen, pasjes én sleutels ingeleverd hebben.
Is er iets incompleet of kapot, dan zal er een boete volgen voor het betreffende team.
Volgens onderstaand schema verwachten we jullie, zodat eenieder de nieuwe kleding kan gaan passen. Lukt het niet om aanwezig te zijn op aangegeven tijdstip, dan stellen we het erg op prijs dat de maten voor een nieuw shirt en broekje worden doorgegeven. Dit kunt u mailen naar: saskia_luttikhuis@hotmail.com
Donderdag 19 mei:
19.30 tot 19.45 –> Heren 3 en Dames 4
19.45 tot 20.00 –> Heren 2 en Dames 3
20.15 tot 20.30 –> Heren 1 en Dames 2
20.30 tot 20.45 –> Dames 1 en heren recreatie
20.45 tot 21.00 –> Dames recreatie
Zaterdag 28 mei:
09.30 tot 10.00 –> Mini’s
10.00 tot 10.15 –> C jeugd
10.15 tot 10.30 –> A en B jeugd
Noteer dit direct in uw agenda en stel alle Rosstars leden op de hoogte!
Met vriendelijke groet,
De Kledingcommissie